.

.

Prošle godine od predoziranja drogom je umrlo čak 90 ljudi

13 rujna 2009

Domjenak povodom odlaska u mirovinu


Kao što sam već pisao, eto mene u mirovini (prijevremena starosna) sa 39 godina,2 mjeseca i 14 dana staža...uh preveć..i to sve u jednoj firmi "MIV" Varaždin. Od 1991 godine sam delal na novoj lokaciji, dakle 18 let i bogme su me dost i trpeli ..HA HA HA.

Kak je i red trebalo se službeno oprostiti od prijatelja s posla, radnih kolegica i kolega, tak da smo u petak 11.09. nas 13 bili u bistro-u "Bolid" na malom domjenku, no samo oni kaj smo najviše skup delali, malo si pojeli, spili, pošalili, kak se šika...
Naravno da mi je žal kaj nisam mogel se koje bi štel pozvati na feštu, ali ljudi moji mala mirovina (1988,26 kn !!) i vražja kriza to ni dopustila. Nadam se da se nisam nikom zameril za mojih skoro 40 let staža, a ak je bilo nekad nekih nesuglasica, ah pa to je život tu si nebremo pomoći..

Ovim putem želim još jemput svima zahvaliti koji su dali svoj prilog za kupnju poklona za oproštaj, a poklon je ono kaj sam si navek želel SONY KAMERA.. no bio je na fešti i poseban dodatni poklon.

Eto i fotke poklona, malo sa fešte i mali dio video snimke ,jer cijeli video je prevelki da se tu postavi ( a i ima nekih scena koje nisu za djecu ispod 18 let HA HA )





ovo je pisalo na boreku,koji je posebni poklon utjehe za moje zrušene borove pred hižom..






sad malo fotke sa fešte..
video

Nema komentara:

Objavi komentar