.

.

Pripremite zimske kapute, stižu nam prve pahulje i niske temperature

27 prosinca 2014

Ovo pročitajte prije 1. siječnja 2015.



Nakon obilja sreće, opuštanja i darivanja u prosincu, dolazi 'spuštanje na zemlju' - siječanj, također poznat kao najnesretniji mjesec u godini.

U siječnju se oporavljamo od prekomjernog konzumiranja svega - jela, pića, opuštanja, blagovanja, slobodnih dana...

Stručnjaci za sreću, Andy Cooper i Andy Whittaker osmislili su plan kako odagnati siječanjski blues, piše Daily Mail.

Siječanj će proći za čas ako svaki dan barem pokušate napraviti ovo:

1. siječnja - Obnovite ladicu za donje rublje, donjim rubljem za 'posebne prilike', jer cijeli je život zapravo 'posebna prilika'.
2. siječnja - Napravite nešto lijepo za nekoga.
3. siječnja - Kada primijetite da netko radi nešto dobro, to im i recite.
4. siječnja - Nasmiješite se svakome tko prolazi pokraj vas.
5. siječnja - Govorite lijepe stvari o ljudima o kojima pričate, a koji ne slušaju razgovor.
6. siječnja - Napišite 10 stvari koje cijenite, a koje možda uzimate zdravo za gotovo.
7. siječnja - Počnite cijeniti što svako jutro možete ustati iz kreveta.
8. siječnja - Napišite popis 10 najsretnijih događaja svog života.
9. siječnja - Razmislite o nekome tko vam je uistinu pomogao, napišite toj osobi pismo iz srca i opišite kako vam je pomogla i koliko vam to znači.
10. siječnja - Umjesto pitanja ukućanima: Kako ste proveli dan?, pitajte: Koji je bio najbolji trenutak u ovom danu?
11. siječnja - Hodajte uspravno i smiješite se. Vaš će mozak odmah pomisliti da ste sretni i osjećat ćete se bolje.
12. siječnja - Promijenite svoj cilj 'samo da preživim dan' u cilj 'uživat ću u ovom danu' ili 'danas ću inspirirati ljude'.
13. siječnja - Napišite popis 5 vaših prednosti, nešto u čemu sebe smatrate jakima i posebnima. Osvijestite ih i potražite prilike u kojima te prednosti mogu doći do izražaja kako biste ih više koristili.
14. siječnja - Neka današnji dan prođe, a da se ne požalite ni na što, čak i ako za to osjetite potrebu.
15. siječnja - Ako vam se dogodi nešto negativno, ocijenite to na ljestvici od 1 do 10 (10 je smrtno negativna situacija). Ukoliko nije 10 - nije tako strašno.

16. siječnja - Kada vam vaš unutarnji glas počne govoriti negativno, promijenite ga u pozitivno.
17. siječnja - Cijeli dan nemojte koristiti društvene mreže, nego s ljudima kontaktirajte osobno ili preko telefona.
18. siječnja - Prihvatite svaki prijedlog, kao u filmu 'Yes man'.
19. siječnja - Pohvalite svoju djecu ili nećake.
20. siječnja - Prakticirajte 'četiriminutno pravilo', a to je da prve četiri minute na poslu, kod kuće, na sastanku ili bilo kojoj aktivnosti koju obavljate tog dana, prve četiri minute morate dati najbolje od sebe!
21. siječnja - Umjesto izraza 'Pokušat ću', danas kažite 'Sigurno ću'.
22. siječnja - Cijenite svoju sreću, jer se ona posredno reflektira i na ljude s kojima danas možda uopće niste komunicirali.
23. siječnja - Pročitajte svom djetetu ili nećaku priču kao da je to najuzbudljivija priča koju ste ikada čitali.
24. siječnja - Sagledajte situacije iz drugog kuta. Npr. to što vam je procurio krov znači da imate kuću, niste beskućnik; plaćate porez znači da imate prihod, a kada vaš sin tinejdžer igra previše igrica na kompjuteru samo znači da ne luta ulicama besciljno.
25. siječnja - Osmislite neki veliki osobni cilj.
26. siječnja - Budite zainteresirani za ljude, pitajte susjeda nešto o njemu.
27. siječnja - Provedite više vremena s bližnjima nego ste to planirali.
28. siječnja - Koristite više pozitivne nego negativne izraze.
29. siječnja - Primijetite nekoliko sasvim običnih stvari, npr. kako pada kiša, kako se djeca igraju...
30. siječnja - Ako mislite da ste negdje pogriješili, pitajte se: Kako ću sljedeći puta postupiti drugačije?
31. siječnja - Prije spavanja zamislite da ste danas promatrali sebe s oblaka, što biste si rekli? Što ste trebali misliti, kako ste se trebali ponašati, što ste trebali reći....?


Nema komentara:

Objavi komentar